Waar kan ik inloggen?

Klik hier voor inloggen OfficePortaal

 


De activatie-link werkt niet om mijn wachtwoord in te stellen.

De link is 24 uur geldig. Neem contact op met kantoor 020 6245881. Dan mailen we een nieuwe activatie-link.

 


Waar staan mijn documenten in het portaal?

Klik op ARCHIEF. De gegevens die wij hebben klaargezet in het portaal zijn terug te vinden in het archief.

 


Hoe moet ik een document uploaden in mijn dossier?

Klik hier voor de uitleg.

 


Wat is mijn gebruikersnaam?

De gebruikersnaam is altijd uw email-adres. Op dit email-adres komen ook de notificatiemails op binnen.

 


Ik heb een notificatie ontvangen om een document te reviewen. Wat moet ik doen? 

Wij hebben een document gestuurd die u kan goedkeuren of afkeuren. Dit zijn bijvoorbeeld btw-aangiftes,  aangifte inkomstenbelasting en dergelijke.

  1. Log in op het OfficePortaal.
  2. Klik op REVIEW DOCUMENTEN.
  3. Klik op het document om te bekijken en/of te downloaden.
  4. Vervolgens kunt u klikken op GOEDKEUREN of AFKEUREN.
  5. Er verschijnt een nieuw scherm, hier kan eventueel commentaar geven. Klik op OPSLAAN.
  6. U bent nu klaar. Scheepmaker krijgt een notificatie en zal actie ondernemen.

 


Hoe zit de beveiliging van het OfficePortaal in elkaar? 

De  beveiliging is te verdelen in drie onderdelen

1. alle gegevens en documenten staan op een versleutelde server in Nederland met backups in Europa

2. alleen de gedefinieerde gebruikers/medewerkers in het OfficePortaal hebben toegang tot de documenten

3. de beveiliging om in het OfficePortaal te komen maakt gebruik van versleuteling en een sterk wachtwoord met inlognaam om toegang door onbevoegden te voorkomen

Het datacentrum waar de documenten van het OfficePortaal worden bewaard is The Datacenter Group. Zij zijn in het bezit van certificering: Kwaliteit ISO 9001 • Beveiliging ISO 27001 • MVO 14001 • NEN 7510 • PCI DSS. Klik hier voor een uitgebreide uitleg over de certificering.